43 000 restorani, 47 riigis       vaadake ka www.rkeeper.com                                              info@ucs.ee        


 

ucs.ee > Teenused ja rent > Tehnika hooldus > Kirjeldus
Vaieldamatult vajab iga kassasüsteemi kasutaja, et soetatud süsteem toimiks 24/7 ja mis iganes põhjusel tekkinud vead saaks kiiresti kõrvaldatud. Iga uus install on ilus ja hea, meil on ka kliente, kellest me ei kuule isegi mitte iga aasta, nii kindlad on nende ühendused eri seadmete vahel ja ka pahavara sattumine süsteemi on välistatud adekvaatse kasutamisega.
Kuid tõenäoliselt on varem või hiljem mingit hooldust vaja. Kiireima teeninduse, mis hõlmab juba ka vaikimisi teostatavaid taustategevusi garanteerime me oma püsimaksega hooldusklientidele - me hoiame iga 15 sellise kliendi kohta ühte tehnikut tööl, et tagada garanteeritud reageerimise aeg. Teiste klientide jaoks, kellel on hooldusteenust vaja on pikem reageerimise tähtaeg, kuna vastavat tööjõuressurssi pole tellitud ja nende teenindamine peab mahtuma vabadesse "aukudesse", ilma püsitasuta hooldusklientide süsteemi taastame me 8h jooksul, kuid arvestatud on  tööaja tunde ehk E-R kl 9-18. Tihti nõuavad püsihoolduseta klientide väljakutsed ka rohkem tööaega, sest nende süsteem pole olnud kaetud vaikimisi teenustega.
 
Me ei kohusta kliente kasutama ainult meilt ostetud tehnikat, internetiavarustest võib igaüks leida huvitavaid ja soodsaid pakkumisi ja kui selle tehnika funktsionaalsus võimaldab kasutamist meie tarkvaraga, siis on see täiesti OK, kuid soovitame enne muu tehnika soetamist meiega rääkida, sest kui selle tööjõudlus või ühendatavus on küsitavad, siis võite hoopis halva üllatuse osaliseks saada.
Üks peamisi nii tehnika- kui tarkvara hoolduse punkte on ka see, et kui Teil on meie ülespandud süsteem, siis kolmandate osapoolte tegevused selles süsteemis on absoluutselt mittesoovitavad. Kui keegi kolmas osapool paigutab Teie süsteemi uusi seadmeid-tarkvara, ehitab võrguühendusi ümber vms, siis on potensiaalselt tegemist tahtliku väärkasutusega, sest ta ei tea, kuidas saavutada soovitud lõpp-tulemust.Meie tehnika ja tarkvara kooslus põhineb aastatega omandatud kogemustel, mis on meie firma konkurentsieelis ja firma väärtuse oluline osa.
 
Hooldusteenust võib tellida nii meie poolt tarnitud tehnikale kui ka muule tehnikale:

     Laua- ja sülearvutite, UPSide ja võrgu seadmete riistvara vigade
     diagnoosimine, täiendavad riistvara paigaldused
     Tarkvara paigaldamine, konfigureerimine ja uuendamine
     Andmete edastamine ühest arvutist teise
     Antiviiruse paigaldamine, konfigureerimine, uuendamine
     Turvalisus e-posti teel. spam meetmed ja seaded
     Nõustamine telefoni teel
     Serverite, printerite remont ja hooldus
     Arvutivõrgu ehitamine (s.h. wi-fi) ja konfigureerimine, hooldus
 
Teenuse eelised:

     Kliendil on hõlpsam suunata ka seadmete hooldusküsimused samale teenusepakkujale.
     Püsihooldustasu korral ei arvestada teenustasu iga pöördumise korral.
     Paljud juhtumid lahendatakse telefoni või kaugühenduse teel ja see säästab aega.

      edasi ...

UCS Estonia OÜ, Estonia pst. 15, Tallinn. Üldtelefon 65 70 700 / e-mail info@ucs.ee  © 2010 "UCS Estonia" 

UCS Lätis ja Leedus: www.ucs.lv, www.ucs.lt   maailmas www.rkeeper.com   UCSi põhitooted: