43 000 restorani, 47 riigis       vaadake ka www.rkeeper.com                                              info@ucs.ee        


 

ucs.ee > Põnevamad tööd > Noorus Spa Hotel
2014. aasta suvel avati Narva-Jõesuus uus spahotell Noorus. Hotellis on 114 kaasaegset ja mugavat numbrituba, restoran, lobby baar, vee- ja saunakeskus 25 meetrise ujumisbasseiniga, wellness-keskus koos hästi varustatud jõusaali ning rühmatreeningute saalidega, bowlingusaaal ja konverentsikeskus  

Koduleht: http://www.noorusspahotel.com/et/

Facebooki leht: https://www.facebook.com/noorusspahotel/info

Nooruses on meie tarkvarast kasutusel:

1. UCSi toitlustuse kassatarkvara R-Keeper7 (2 kassat restoranis, 2 lobby baaris, 1 bowlingu saalis, 2 veekeskuse baarides)

2. UCSi spordikeskuse tarkvara Abonement (2 kassat spa-keskuse sissepääsus, 2 kassat wellness-keskuse sissepääsus). Üks Abonement Self Service terminal - iseteeninduslik kassa, mille kaudu klient saab jälgida oma saldot ja tellida lisateenuseid.

3. StoreHouse4 lao- ja omahinna arvestus, PersonalDiscountSystem püsiklientide halduse tarkvara, WebMonitoring kassade üle interneti jälgimiseks, nii R-Keeperi kui Abonemendi liides hotelli tarkvaraga s.t. igast meie kassast (kokku 12 tk) saab hotellis peatuv külastaja saata oma arve toa numbrile ja maksta koondarve alles lahkudes. Tarkvara läbipääsude ja kappide kontrollimiseks, 4 infoterminali klientidele.

   

Spa ala on jagatud kaheks osaks - on veekeskus oma atraktsioonide, 25m ujumisbasseini, saunade jpm-ga ning on VIP spa lõõgastujatele. Mõlema osa sissepääse kontrollib meie turnikeede, käepaela kontrollijate ja lukkude süsteem. VIP spa klient võib liikuda ka veekeskuse alale ja tagasi.

Tarnisime Noorusele lisaks muule tehnikale riietusruumide kapid (256 tk), need töötavad SI:Lock lukkudega - sissepääs veekeskusesse, läbipääsud erinevate tsoonide vahel, riidekappide kasutus ja maksed veekeskuse baarides töötavad sama randmepaelaga, klientidele mõeldud infoterminalid näitavad käepaelaga seotud riidekapi numbrit ja veekeskuses veedetud aega. Veekeskuse ja VIP spa sissepääsudes on turnikeed koos käepaelasööjatega - s.t klient söödab lahkudes oma käepaela masinasse, mis kontrollib kliendi saldot - kui klient püsis kokkulepitud aja piires ning käepaelal ei ole võlgu, siis laseb värav kliendi ka kohe välja ilma administraatori sekkumiseta, selline funktsioon hoiab kõigi aega kokku, me teame paljusid asutusi, kus administraatori laua juures on lahkuvate klientide järjekord, kuna vaene töötaja peab iga käepaela oma masinas üleskanneerima. Väravad töötavad kahes suunas s.t igast väravast võib käia nii sisse kui välja, väravatel on infoekraan, mis näitab, mis suunas on lubatud liikuda, värav on seadistatud julgustavas režiimis s.t kui läbipääs on lubatud, siis infoekraan näitab liikumise suunda ning värava varb liigub natuke edasi, näidates, et klient ei saa sellele nõjatudes mitte sinikat vaid pääseb ilusti läbi. Muidugi on väravad seadistatud tuleohutusele vastavalt kui kusagil majas käivitub tulekahjualarm avanevad kõik väravad ja läbipääsud automaatselt.
Veekeskuse administraatorid väljastavad ka jõusaali- ning rühmatreeningute pääsmeid, samuti käepael, mis tagab vaba sissepääsu vaheustest.

 

Esimesel fotol on käepaelasööja koos väravaga kui käepaela saldo on OK, siis neelab masin selle ja värav laseb kliendi välja, teisel fotol on kapid, mille lukustusmehhanismi juhib rfid-lukk ja kolmandal fotol on infoterminal, mis näitab kliendile tema kapi numbrit ning veekeskuses veedetud aega.

 

Kuna me Nooruse spa-hotelli juba suurelt ette võtsime ja kliendiga tihedalt koostööd tegime, siis vahetasime tarvara ka Peterburis, samasse hotellide gruppi kuuluvas Grand Peterhof Spa hotellis.

Narva-Jõesuu teine suur spa-hotell Meresuu kasutas avamisest 2008 kuni 2016 lõpuni meie tarkvara ning tehnilisi lahendusi, peale algse hotelli operaatori pankrotti soovis uus operaator kasutada oma teiste hotellidega sarnast tarkvara. Enamus meie tarnitud kassatehnikast töötas kogu see 8 aastat ja arvetades et nutitelefone vahetatakse üle aasta või läptoppe 4 aasta tagant on see väga soliidne iga.

Narva-Jõesuus leiab meie tarkvara lisaks Meretare restoranist ning Valgise grillbaarist, Narvas on meie süsteemid installeeritud Old Traffordis, Silk Sushis, baaris Regatta ja Bombay bowlingus.

      edasi ...

UCS Estonia OÜ, Estonia pst. 15, Tallinn. Üldtelefon 65 70 700 / e-mail info@ucs.ee  © 2010 "UCS Estonia" 

UCS Lätis ja Leedus: www.ucs.lv, www.ucs.lt   maailmas www.rkeeper.com   UCSi põhitooted: