43 000 restorani, 47 riigis       vaadake ka www.rkeeper.com                                              info@ucs.ee        


 

ucs.ee > Tarkvara > Hotellidele > Shelter, hotellid
“SHELTER” on tarkvara hotellide tegevuse planeerimiseks ja organiseerimiseks.
Tarkvara areneb koos arvutitehnikaga, hõlmab lisaks majutustegevuse juhtimisele ka konverentside ja -ürituste organiseerimist. Kaasab ustelukkude kontrolli, liidestab palju lisavõimalusi, nimetagem siin
baarid-restoranid, spaad-veekeskused, spordisaalid, hoolitsused.
Tarkvara on kohandatav vastavalt kliendi vajadustele. Shelter saadab ja võtab vastu infot teistest tarkvara
pakettidest, mis korraldavad kas internetitellimusi, kontrollivad restorane, telefonijaamu, ukselukke,
kaabel-TVd jm. Shelter ühendub kõigi UCSi tarkvara pakettidega.
“SHELTER” muudab hotelli administraatori, portjee
ja kassiiri töökohad täielikult arvutipõhiseks, kuna
hõlmab kõiki hotelli igapäevaseid tööoperatsioone ning
ühendab andmebaasidesse kogutud andmed.
 
Kogutud andmetest koostab Shelter
kvaliteetseid raporteid.
 
 
Programmi eelised:
·        hõlpsasti käsitletav tubade kasutuse ajagraafik
·        Erinevad tubade reserveerimise võimalused
·        Ühiselamud ja hostelid saavad müüa voodite kaupa ja pikaks ajaks
·        Lihtne gruppide majutus
·        Ühendab palju lisasedmeid, elektroonilised võtmed, Pay TV , telefoni-
       jaam, restorani kassasüsteem
 
 „SHELTERi” funktsioonid:
-       Programmi keel on valitav (Eestis pakume inglise ja vene keelset versiooni)
-       Paindlik individuaal- ja grupitellimuste vastuvõtt
-       Interneti reserveerimismoodul püsiklientidele
-       Külaliste majutamine ja suunamine toimub lihtsate operatsioonide abil,
-       Paindlik allahindluste süsteem koos võimalusega kontrollida allahindluse pakkumise
     põhjendatust ning töötajat kes seda tegi
-       Lihtne arveldus külastajaga ka siis kui tarbitud teenuseid-tooteid on mitu
-       Kiire krediit- ja deebetarvete esitamine ja annulleerimine
-       Väljastatud arved grupeeritakse ja salvestatakse osakondade, arve väljakirjutanud
     isikute, organisatsioonide, bilansside jne järgi
-       Lihtne ettemaksete arvestus
-       “SHELTERi moodul KASSA” on töökindel ja turvaline sularaha käitleja
-       „SHELTER – REPORT” abil saab hõlpsasti planeerida personali tööaega
-       „SHELTER- EVENTS”. võtab tellimusi konverentsi korraldamiseks
-       “SHELTER – REPORT” pakub operatiivseid, finants-, statistilisi ja prognoosivaid aruandeid
 
Programm koosneb paljudest moodulitest, millest koostame igale kliendile
sobiva kombinatsiooni.
 
Põhimooduliteks ehk alusmooduliteks on:
 
MAJUTUSMOODUL
Selles sisestatakse ja muudetakse kogu hotelli puudutav info, sh tubade tüübid,
tariifid/paketid, kasutajad, tubade iseärasused, hotelli poolt pakutavad teenused, hinnad,
maksevõimalused, partnerorganisatsioonid jne.
 
PORTJEEMOODUL
 
Seda kasutavad vastuvõtu töötajad. ehk administraatorid. Nad näevad kõiki hotelli tubasid, saabunud
külastajaid, reserveeritud kohti, lahkuvaid külastajaid. Moodulis võib teha makseid, majutada
külastajaid, printida arveid, ettemaksuarveid, külastajate registreerimiskaarte ja muud vajalikku
 
RESERVEERIMISMOODUL
 
Selles reserveerivad administraatorid, tellimuste juhid ning muud hotelli juhid
organisatsioonide, gruppide ja ettevõtete tellimusi. Mooduli abil saab jälgida hotelli tööd
ja kontrollida reserveeritud tubade nimekirja ning kinnitamata reserveeringute
olemasolu. Sisestada erihindu ning alla- või juurdehindluseid kindlatele
gruppidele, organisatsioonidele või ka üksikkliendile nimeliselt.
 
KASSAMOODUL
 
Kassamoodul on mõeldud tarvikute ja teenuste müügiks otse hotelli vastuvõtus.
Restoranis või baaris on mugavam kasutada R-Keeperi kassat, mis postitab arveid
Shelterisse. Aga kui Teil on vaja vastuvõtus müüa kliendile mõnd esmatarbekaupa
siis saab seda ka Shelteri kassamooduliga teha.
 
ARUANDEMOODUL
 
Pole kahtlust, et ilma õigeaegsete ja detailirohkete aruanneteta on hotelli programm praktiliselt kasutu. Seetõttu, omades aruannete baasmoodulit, võite vaadata ja printida selliseid põhiaruandeid nagu aruanded saabuvate/lahkuvate/kohalolevate külastajate, erinevate kassade, osutatud teenuste kohta, koostada saab kokkuvõtteid tegevustest/maksetest/teenustest, tubade koristamisest ning palju muid aruandeid.
Shelteri lisamoodulid:
 
SHELTER PHONE”
Tarifitseerib numbritubade telefonikasutust.
 
ÜRITUSTEHALDUR
Ehk „event manager” korraldab ürituste, konveretnsisaalide, saunade
ja teiste lisateenuste kalendrit.
 
INTERNETI ÜLENE RESERVEERIMINE
Külastajadl ja turismibüroodel saavad ise reserveerida tube. Selle mooduli kaudu edastatakse
vastav info hotelli haldusprogrammi ja väheneb tellimustejuhi käsitöö.
 
ELEKTROONILISED VÕTMED
Kodeerib uksekaarte koostöös Shelteri põhimooduliga.
 
INTERNETI JA TELEVIISORI TARIFITSEERIMINE
Kui võõrastemajas on tasuline Internet, tegutseb Interneti-kohvik või tubades on arvutid,
siis pärast mooduli kasutuselevõttu võite külastajate arvetele automaatselt lisada kulud
andmeside kasutamise eest vastavalt oma kehtestatud tariifidele.
 
MINIBAARI MOODUL
Moodul võimaldab programmi „SHELTER” sidumist laoarvestusprogrammiga.
Omades  minibaari moodulit ja laoarvestusprogrammi, edastatakse info
minibaaridest automaatselt laoprogrammi.
 
„R-KEEPER’i” ÜHENDUS
Kui Teie baaris/restoranis on kasutusel R-Keeper kassad, siis see moodul lubab
postitada restoraniarved edasi toa arvele. Külastaja tasub kõik arved korraga, hotellist
väljaregistreerimisel või kasseerib kliendi maksevõimes kahtlev administraator neid
varem sisse (kliendile saab määrata krediidi limiidi).

 

 

 

“SHELTER” on suunatud hotellide tegevuse planeerimiseks ja organiseerimiseks.

Tarkvara areneb koos hotellidele suunatud tehnikaga ning hõlmab lisaks majutuse sujuvale organiseerimisele

ka ürituste ja konverentside korraldamist.

Tarkvara lubab teha palju erinevaid seadeid, et see vastaks iga konkreetse kliendi vajadustele.

Shelter vahetab infot teiste tarkvara pakettidega - restoran, spa, toa kaardi süsteem, interneti broneeringud jm.

 

“SHELTER” muudab hotelli administraatori, portjee ja kassiiri töökohad täielikult arvutipõhiseks, kuna programm hõlmab kõiki hotelli igapäevaseid tööoperatsioone ning ühendab kogutud info samasse andmebaasi.

      edasi ...

UCS Estonia OÜ, Estonia pst. 15, Tallinn. Üldtelefon 65 70 700 / e-mail info@ucs.ee  © 2010 "UCS Estonia" 

UCS Lätis ja Leedus: www.ucs.lv, www.ucs.lt   maailmas www.rkeeper.com   UCSi põhitooted:    

3