43 000 restorani, 47 riigis       vaadake ka www.rkeeper.com                                              info@ucs.ee        


 

ucs.ee > Tarkvara > Vaba aeg > Spordiklubi

 

„Abonement” on kassasüsteem, millel on välja arendatud funktsioonid spordi- ning fitnessklubide, spaade, vee- ja
wellness keskuste töö korraldamiseks.
 
Sõltuvalt kaasnevate äride olemasolust töötab Abonement omaette, koos R-Keeperiga (restoran, baar) või koos Shelteriga (hotell).
 
Abonementi eesmärk on teha klienditeenindus kiiremaks, kulutada
vähem personali aega ja vähendada probleeme treeening gruppide koostamisel.

 

Abonement kannab hoolt jõusaali, aeroobika gruppide, eritariifiga teenuste, saunade, basseini, ilu-
teenuste ning ka kohviku, sissepääsude, parklate ja rfid kapilukkude eest.
 
Spordiklubi:
1.    Erinevate õigustega tarkvara kasutajate loomine.
2.    Kellaajale ja nädalapäevale vastavad üksikkülastuse hinnaklassid
3.    Püsiklientide registreerimine, lisainfo (foto, e-mail), ajalugu,
       kliendi kontojääk, krediidivõime, saavutused.
4.    Töö planeerimine. Treenerite töö graafikud ja oskused.
       Individuaal treeningud ja nõustamised, grupitreeningud.
5.    Klient broneerib ennast ise internetis treeningu gruppi ja kinnitab selle klubisse saabudes.
6.    Automaat teavitused määratud sihtgrupile (omatöötajate koosolekud või klientide trenniajad),
       kiire otsing töötaja, kellaaja, ruumi, päeva, varustuse või kliendi kaupa.
       Treenerite tööplaani hindamine.
7.    Paindlik tariifisüsteem ning tsoonide juhtimine (näiteks sisenedes oma kaardiga solaariumisse
       algab ajaarvestus alles kapsli käivitamisel, lõppeb automaatselt)
8.    Automaatsed varukoopiad.
9.    Ühendus R-Keeperi, Shelteri ja StoreHousega.
10.  Suur tehnika valik: magnetkaardid ja RFID lugejad, triipkoodi skannerid ja kapilukud,
       väravad ja uste lukud, videovalve.
11.  Kasutame ka biomeetrilisi lugejaid – klubikaardi asemel sõrmejälg.
12.  Suudab hallata mitut klubi kui ketti.
13.  Salvestab määratud piires klientide terviseinfot.
14.  Korralikud raportid.
  
Veekeskuse ja spa
1.  Kiire pääsla kontroll.
2.  Ülevaade hõivatud kappidest. Broneerimise võimalus.
3.  Paindlikud tarifiid, mis sõltuvad kellaajast, nädalapäevast, ostu suurusest jne
4.  Võimalus moodustada klientidest grupp (kaardi või käevõru alusel).
5.  Rahata maksed keskuse sees
6.  Eritariifiga tsoonid keskuse sees (solaarium, infrapuna saun, massaa????�)
7.  Inventari rent või müük (pallid, vestid, prillid). Ajatariifi või kasutuskorra põhiselt.

 

 Liuväli või suusakeskus:
1.  Saab luua rendiinventari komplekte (suurus, pikkus, värvus, vask-parem,
     kaal jm) Inventari eristamiseks ja üleandmiseks saab kasutada triipkoodi
2.  Võtab arvesse ala suurust, tsoonide paigutust ja nende
     eeskava (muusikastiil tavaliselt).
3.  Paindlik tariifisüsteem.

  

Püsiklient.
Püsiklientidele luuakse konto ja andministraatorid jälgivad tavaliselt järgmist infot:
1. Külastaja: nimi, foto, liikmestaatus, aadress, e-mail
2. Konto aegumise aeg, järele jäänud külastuste arv (kas on krediiti või tuleb osta)
3. Külastuste ajalugu (mis ajal, mis grupid, mis treenerid), pausid treeningutes
4. Maksete info, arvete saldo, võlgnevused
 
Kliendi väljumisel kontrollib administraator:
1. kas külastus jäi määratud ajalimiidi sisse (mõni minut lisaaega võib olla tasuta,
    järgnevate minutite eest lisatariif)
2. Kas klient teostas rahatuid makseid, mille eest tuleb nüüd tasuda.
    
 
 
Abonement saadab pakkumisi ja meeldetuletusi. Saab luua vastavaid blankette, et kirja saaja
kas klient või töötaja saaks kiirema ülevaate. Infokirjad aitavad kaasa lisateenuste müügile
ja võivad suurendada klientide rahulolu.
 
Abonementiga saab korraldada parkimist. Püsiklientidele ja
vip klientidele saab määrata erinevad tsoonid kui kohti napib.
 
Abonement raportid annavad iga külastaja visiitidest detailse ülevaate, samuti tema
broneeringutest ja ülesütlemistest. Lepingud ja arved säilitatakse kliendikontol.
Kui kliendikategooria tase sõltub käibest, siis teavitab süsteem klienti ohust
jääda alla määratud käibepiiri ja kaotada oma suuremad soodustused.
 
 
Abonementi iseloomustavad:
     Kasutajasõbralik, intuitiivne ekraanigraafika
     Palju võimalusi
     Stabiilne ja kiire
     Vabastab teenindava personali aega
     Kindel andmekaitse
     Palju raporteid
     Kasutajatüüpide eri tasemete (rollide) loomine
     Ülikiire kliendi kaardi registreerimine
     Fotoaparaadi liides
     Kasutab nii magnet- kui RFIDkaarte
     audit
     Andmebaasi automaatne arhiveerimine
     e-kirja moodul
     Häälestatus erinevatele vajadustele
     Arvete register
     Kaupade müügi valmidus
     Liidesed UCSi tarkvarapakettidega
 

 

UCS Estonia OÜ, Estonia pst. 15, Tallinn. Üldtelefon 65 70 700 / e-mail info@ucs.ee  © 2010 "UCS Estonia" 

UCS Lätis ja Leedus: www.ucs.lv, www.ucs.lt   maailmas www.rkeeper.com   UCSi põhitooted: